YOUR MINI CFO LOGO & HUISSTIJL

Voor Your Mini CFO heb ik een logo en een huisstijl vormgegeven, dat bij zowel het bedrijf als de ondernemer en de doelgroep past.
De briefing was helder. Strak, maar niet formeel. Jong, maar het moet wel kwaliteit uitstralen.
Zodoende ben ik op tot dit concept gekomen. Eenvoudig, brutaal en formeel genoeg voor een CFO die zich richt op de ambitieuze MKB’er.
Jouw logo door mij laten ontwerpen/aanpassen? Mail me op: roy@ongeschorem.nl
Ik heb hierbij gebruik gemaakt van het font Montserrat als basis. Daar heb ik een aantal kleine aanpassingen aan verricht, zodat het precies past bij de look die ik voor ogen had.
Zo zijn de beide O’s perfect rond gemaakt, waar het originele lettertype een ovale O aanhoudt. De open ruimte in de kleinste O (ook wel de ‘counter’ genoemd) heb ik gebruikt om het distinctieve randje aan dit logo mee te geven: de gele punt.

Deze punt vormt de basis in de huisstijl van Your Mini CFO en komt vrijwel overal terug.
Door die vorm, in combinatie met de kleuren, consistent in te zetten vormen alle onderdelen tezamen een uniform en sprekend geheel.
Zo ook in de PowerPoint en Google Slides templates die ik voor Sam ontworpen heb. Achter elke titel een gele punt, om nog maar eens te benadrukken wie de afzender is, zonder dat het gaat vervelen.







